Acte popostat!
Un acte per posar a debat l'aprenentatge de l'anglès amb docents, equips directius, investigadors i professionals de l’educació, a propòsit de l'informe "Per què ens costa tant l'anglès?", liderat per Elisabet Pladevall.
Malgrat que l'anglès és una competència clau per les oportunitats educatives i laborals, una part important de l’alumnat acaba l’educació obligatòria amb dificultats per comunicar-s'hi. L'informe conclou que, a Catalunya, el repte per millorar no és començar abans sinó aprendre'l millor.
16.30 h - Benvinguda
16.40 h - "Per què ens costa tant l'anglès?"
Elisabet Pladevall, Directora del Departament de Filologia Anglesa i de Germanística de la UABi autora de l'informe
17.05 h - Mirades sobre el canvi
- Jordi González, cap d’estudis de l'escola Ciutat d'Alba (Sant Cugat).
- M Rosa Ena, Directora institut. Sant Joan Despí.
17.25 h - Mitja part
17.55 h - Què hauria de passar amb l'anglès a l'escola?
- Òscar del Estal, Cap d’estudis de l'escola Splai (Barcelona).
- Pere Parés, Docent d’anglès, cap d’estudis i membre de l'APAC.
- Montserrat Montagut, Cap del Servei de Llengües Estrangeres i d'Origen (SLEO) del Departament d'Educació i FP de la Generalitat de Catalunya.
- Marta Mateo, coordinadora de programes de llengua estrangera del Consorci d'Educació de Barcelona.