Llista d’admesos al Seminari de Participació

Comparteix:

01/10/2014

Ja es pot consultar la llista de persones admeses a la 4a edició del Seminari de Participació Ciutadana que organitza la Fundació Jaume Bofill. Aquest any hi ha hagut 43 sol·licituds i només podem oferir 18 places. Les persones admeses rebran una notificació a través del correu electrònic. Lamentem no haver pogut admetre totes les sol·licituds. L’objectiu del seminari és oferir als participants un marc teòric, però sobretot metodològic i pràctic, a l’entorn de la participació ciutadana per tal de contribuir a incrementar el nombre de persones capacitades per dirigir i assessorar processos participatius.

Tria equitat

Rep continguts, iniciatives i projectes per implicar-te.